Muumitlumessamuki

alle10.jpg

Noin vuosi sitten ostin neljä ”muumit lumessa” sarjan mukia eli valkoista teemamukia HOK-elannon kaupasta. Kotiin päästyäni huomasin, että yksi niistä oli poikkeava. Siinä oli hintalappu vinossa mukin kyljessä.

Kyllä olisi pitänyt huomata se jo kaupassa ja ottaa joku tavallisella tavalla hintalaputettu muki.

(Eri kirjoituksen aihe on sitten hintalappujen liima. Voisiko sen vaihtaa vähemmän ikuiseen laatuun? Sellaiseen, joka lähtee helposti irti ostetusta tuotteesta.)

Liotettuani hintalapun pois sen alta paljastui noin parin senttimetrin harmaa viiru. Ei siis priimaa.

En mennyt valittamaan asiasta. Muki maksoi muistaakseni alta kymmenen euroa. Eikä kuittia tietenkään enää ollut tallessa.

Joka tapauksessa mukin olisi pitänyt olla naarmuton ja tämä olisi pitänyt nähdä ilman yliluonnollisia kykyjä. Tuo poikkeava hintalaputus oli varmaankin tehty vahingossa, ihmiset ne kaupassakin töitä tekee, mutta ei jäänyt hyvän palvelun maku suuhun tuosta mukista.

Se mikä myydessä asiakkaalle annetaan ymmärtää, pitää pitää myös kun tavara on kotona. Ei siis pelkkää pahoittelua, vaan asiakkaat huomioivaa, hyvää palvelua.

Sitä lupaan edistää HOK-elannon edustajistossa.

Äänestä Timo Latikka – numero 961.